fredag 22. januar 2010

String er montert!

Etter en hektisk periode i desember med tidlig juleferie og sydentur ble String liggende leeenge i boden..... Nå er den oppe, men siden vi ikke helt hva den skal romme, er det litt tilfeldige ting som er plassert der. Lekene skal få noen pene kurver etter hvert - har vært på Miss Muffet på Holmensenteret (www.missmuffet.no) og på www.boxdelux.dk for å finne noe fint. De tidligere omtalte Ittala Essence-glassene venter på sitt nye hjem inne i et skap som må ryddes til; ungene har laget telysestaker til jul, og  LV Speedy-vesken er ny og en bursdags-gave fra mannen min!


























Ellers trenger vi også en ny fin lampe som kan stå inne i reolen - er ikke sikker på hva jeg vil ha der, så hvis noen har forslag er det veldig fint! Det må være noe som passer sammen med AJ-pendlene våre tenker jeg. Har tenkt litt på Block Lamp fra Design House Stockhom, men tror kanskje ikke den gir så mye lys. Kul er den i alle fall:














Forhåpentligvis kommer jeg tilbake med flere bilder når jeg har fått det som jeg vil ha det!

Ellers er det mange ting som surrer rundt i hodet - for mange egentlig - bokhyller, barnerom , gang, stue, friske opp her og der...... Hage?? Nok å tenke på!

2 kommentarer:

  1. Så fint det hadde blitt! Jeg liker også veldig godt isblokklampen - men foreløpig står den bare på bloggeønskelisten min. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Kom på en annen lampe som også går i kategorien kul, men gir lite lys. Den er formet som et insekt der to teholdere, er øynene. Husker dessverre ikke navnet (så jeg var kanskje ikke mye til hjelp).

    SvarSlett